Κυριακή 2 Απριλίου 2023

Σήμερα γλέντι σήμερα γλέντι γίνεται

 

Σήμερα γλέντι σήμερα γλέντι γίνεται


''Αχός βαρύς ακούγεται

πολλά ντουφέκια πέφτουν

Μήνα με γάμο ρίχνονται

μήνα σε χαροκόπι.

Ουδέ σε γάμο ρίχνονται

ουδέ σε χαροκόπι''

Ο Ερρίκος κάνει τον ετήσιο χορό του



Καλημέρα σε όλους. Καλό μήνα να έχουμε. 


Σήμερα η μέρα είναι δική σας. Σήμερα, η μέρα είναι μια γιορτή για τον σύλλογο μας, μια γιορτή που αν γυρίσουμε προς το παρελθόν, συνέβη πριν τριάμισι χρόνια. Ντυθείτε, βάλτε τα καλά σας, βαφτείτε οι γυναίκες να γίνεται κουκλάρες, γραβατωθείτε οι λεβέντες να γίνεται γαμπροί, πάρτε την γυναίκα σας, τον άντρα σας, τον φίλο σας, τον σύντροφο σας την παρέα σας και ελάτε να περάσουμε όμορφα ένα μεσημέρι Κυριακής. Εγώ για μια ακόμη φορά παρέα με τους συνεργάτες μου θα κάνω ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό να περάσουμε για μια ακόμη φορά μοναδικά. 


Η εκδήλωση γίνεται για όλους εμάς, που περνάμε όμορφα που στηρίζουμε έμπρακτα και πάνω από όλα αγαπάμε τον σύλλογο. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, μέσα από την καρδιά μου προσωπικά σε έναν έναν από εδώ, (μετά επίσημα) που αν δεν είσασταν εσείς δεν θα είχαμε μαζέψει μια πλούσια λαχειοφόρο, των 154 δώρων. Πραγματικά είμαι ευγνώμων για την στήριξη σας, και την βοήθεια σας στο πρόσωπο μου.


 Όλοι μαζί καταφέραμε να φτιάξουμε μια όμορφη γιορτή


 Έχω πολλά, πάρα πολλά να πω... Θα τα πω όλα όμως εκεί. Σας περιμένω με αγάπη και σεβασμό τον καθένα, με την όμορφη οικογένεια του. Και μην ξεχνάμε!!!! 


Να γλεντίσουμε!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρωταπριλιά: Γιατί λέμε ψέματα σήμερα; Τι ισχύει με το έθιμο στην Ελλάδα

Πρωταπριλιά: Γιατί λέμε ψέματα σήμερα; Τι ισχύει με το έθιμο στην Ελλάδα Κάθε χρόνο σαν σήμερα 1η Απριλίου αναβιώνει το έθιμο με τα ψέματα. ...